dinsdag 11 mei 2010

Mijn vriendin en ik

Ik sta een beetje achter met mijn 4 seasons book (allemaal de schuld van mijn voorbije 2 examens - ik weet dat ik van het laatste examen geslaagd ben) Dus heb ik nu namiddag eventjes de tijd genomen om wat te scrappen! Eindelijk!
De opgave was gegeven door Severine: mijn vriendin en ik. En we moesten gebruik maken van 1 stempel en een randpons. Maar dit heb ik niet dus werd het een kartelschaar!

De foto werd genomen op de workshop met Lance Anderson enkele maanden geleden...

Een simpele LO met, uitzonderlijk voor mij een tekst erbij...


2 opmerkingen:

Unknown zei

leuk dat jullie nog steeds contact hebben eigenlijk ook heel bijzonder,je lo is weer heel gaaf geworden.
gr,Lean.

natacha zei

hele mooie speciale lo
mooi met die zwart/wit foto ook
grtz natacha