dinsdag 13 april 2010

sneak...

Ik heb een nieuwe pagina gemaakt voor de workshop tijdens het scrapbookweekend in Kortrijk. Deze keer zonder bloemetjes ;) Ik heb hetzelfde papier gebruikt. Enkel het paars is de achterzijde van één van de bladen die ik voor de hello kitty LO gebruikt heb.
Ook hier komen weer veel technieken terug. Het vlindertje is ook hier van de partij met de wascotechniek.

Het taartenvelletje gaat eraan...

De foto eigenlijk ook. Veel klopwerk met het hamertje en daarna scheuren en distressen.

1 opmerking:

Marjolijn van Elsberg zei

Prachtig prachtig, wat een moie lay out je hello kitty en je sneakjes beloven weer veel goeds. Ik begrijp alleen niet helemaal wat je nu precies doet met die wsco, klinkt heel leuk en ziet er prachtig uit. Ik had vroeger een techniek met het strijijzer voor wasco mar dat lijkt niet hierop. Misschien wil je nog eens een tipje van de sluier oplichten?

Groetjes Marjolijn.