zondag 21 januari 2018

Mini ATC Art Journal

Hij is klaar... Mijn eerste zelf ingebonden mini ATC Art Journal. Ik gebruikte resten scrappapier dat al jaren lag te wachten om eens verwerkt te worden. De bedoeling van dit journal is om er al de kaarten van mijn '52 tips & technieken' project in te bewaren.
Dit is de voorkant van mijn journal...
 Hier de achterzijde van het journal...
De kleurrijke binnenkant van mijn mini journal...

De verschillende stappen:
1. Papier zoeken dat aan beide kanten bedrukt is.
 2. Alles snijden in de juiste afmetingen.
 3. Toevouwen en de hoekjes afronden.
 4. Karton snijden voor de voor- en achterkant en bundels maken van de gesneden tussenblaadjes
 5. de voor- en achterkant bekleden met scrappapier
 6. Even rekenen en berekenen waar de gaatjes moeten komen. Alles voorzien van de nodige gaatjes
 7. Puzzel maken en zorgen dat er geen twee dezelfde blaadjes naast elkaar zitten
 8. Inbinden en afwerken met extra platte knopen. Het stappenplan om mijn journal in te binden vond ik op Pinterest. Het ziet er moeilijk uit, maar eigenlijk valt het wel mee.
 9. De kaften langs beide zijden afwerken en daarna de ATCs erin kleven...



Geen opmerkingen: